Klacht: Wacht al 1,5 week op mijn pakket

op 28 mei 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb schoenen besteld. Werd de eerste keer afgeleverd met de melding dat de koerier mijn pakket voor de deur zou neerleggen. Gaf direct aan dat ik daar niet mee akkoord ging. Hij gaf geen antwoord maar bleek het uiteindelijk toch naar boven te brengen. Hij smeet het voor mijn deur en ging er vandoor. Doordat ze de verkeerde kleur hadden geleverd moest ik terug naar de winkel. Ze zouden mijn juiste schoen alsnog laten leveren. Vind ineens een briefje in de bus dat de koerier geweest zou zijn. Vreemd want ik was de hele dag thuis. Koerier zou ook niet proberen het de volgende dag aan te leveren. Nee ik moest het ergens gaan halen (nog verder reizen dan die hele winkel waar ze vandaan komen). Ik heb toen de volgende dag een verzoek ingediend om het opnieuw te laten aanbieden. Na een aantal dagen wachten heb ik telefonisch contact opgenomen. Mijn verzoek was niet goed doorgevoerd volgens mevrouw en zij zou mijn klacht ook invoeren. Zo te zien weigert hun koerier alsnog te leveren wnt hoor net dat hij het daar gewoon heeft achter gelaten. Dit zou echt niet moeten kunnen sorry!! Dit krijg je als je mensen zwart voor je laat werken. Ze voeren een hoop rommel uit en de klanten zitten uiteindelijk met de gebakken peren

Wanneer ze mijn eindelijk pakket leveren

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 28 mei 2021 om 11:23 geantwoord

Beste Cici,

Bedankt voor uw bericht.

Wat spijtig om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor.
Kunt u ons de tracking nummer van het pakket sturen?
Dan kunnen we de zending inzien.

Graag horen we van u terug zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Reactie van de melder van de klacht madddd

1 maand geleden - Pakket is nog steeds niet binnen dus heb niets om tevreden over te zijn

Heeft op 03 juni 2021 om 07:31 geantwoord

Nog steeds niets ontvangen. Ze mogen wat mij betreft het pakketje weer afleveren bij de winkel (waar ze gekocht zijn) dan haal ik daar mijn geld wel weer. Ik hoef het niet meer!!!

Alle klachten die gemeld zijn door madddd