Klacht: Wachhtijd T-mobile Thuis

op 03 oktober 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bel om mijn abonnement aan te passen, wat enkel alleen telefonisch kan. Ik bel deze week voor de derde keer en heb weer extreem lang in de wacht gestaan. Donderdag heb ik na 15 min opgehangen even als gisteren en vandaag na 30 min.
Ze geven van te voren wel aan dat het extreem druk is en dat de wachttijd langer is dan 5 min.. Maar na 30 min ben ik nog steeds niet geholpen.Deze opmerking hoor ik ook al de hele week, vanwaar deze drukte? Standaard?
Ik vind het een schande, heb ook opgehangen omdat ik zo pissig was, dat verdient het meisje aan de telefoon ook niet. Ondertussen ben ik nog steeds niet geholpen.

Gewenste Oplossing:

Als er exacter wordt gemeld hoelang de wachttijd is, of wanneer er wordt vermeld hoeveel mensen er voor mij zijn.
Aanpassen abonnement online zou ook helpen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TessaHilderink