Klacht: waarschuw, xxl-shop zijn oplichters

op 01 december 2016 over xxl-shop.nl in de categorie Mode

paar dagen geleden bij xxl-shop.nl ik heb besteld EZcast en een anycast gekregen, dus ik wil hem retouren, In hun website staan –

( Dan kunt u mailen naar: info@afterpay.nl of bellen naar: 0900-4050602. ) en ( Bij een vraag over uw order altijd het ordernummer vermelden.
E-mail: info@xxl-shop.nl (Wij doen ons best om op werkdagen binnen 24 uur te antwoorden))

ik heb retoursformulier ingevuld dus was alles klaar om te retouren, ik heb zo veel email gestuurd maar niemand reageer niet, ze zijn echt oplichters

ik ben tevreden als krijg ik mijn geld met verzenden kosten terug wan ik heb niks verkeerd gedaan is niet mijne schuld, ik ga nooit meer bij hun bestelen

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over xxl-shop.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door xxl-shop.nl in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat xxl-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

xxl-shop.nl

Heeft op 02 december 2016 om 22:13 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

U geeft aan dat u een verkeerd product heeft ontvangen.
Dat is natuurlijk zeer vervelend, als eerste onze excuses voor dit ongemak.

Er is inderdaad later op uw mail geantwoord dan normaal gesproken.
Dit komt door de extreme sinterklaas drukte, hierdoor kan het enkele dagen langer duren voordat uw mailt word beantwoord, dit word gecommuniceerd op de FAQ/contact pagina, u had dit dus kunnen weten.

Indien u een verkeerd product heeft ontvangen dan nemen wij deze graag retour, neem aan dat uw mail ondertussen reeds is beantwoord en dat de retourprocedure reeds van start is gegaan.

Nogmaals onze excuses voor eventueel ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Afdeling klachtenmanagement xxlshop

Reactie van de melder van de klacht Eminoski

6 dagen geleden - ik stuur het product terug, ik hoop dat is op tijd want ik heb 14 dagen om te retouren, dus jullie zijn te laat ik kan niks doen, ik hoop dat jullie zijn eerlijk dat ik krijg mijn geld met verzenden kosten terug want ik krijg een verkeerd product dus dat is jullie schuld. Mvg.

Alle klachten die gemeld zijn door Eminoski