Klacht: waarom levert Dell niet en geven ze een ander bedrijf de schuld?

op 06 juli 2017 over Dell in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 juni laptop besteld en per Ideal betaald (dacht dat Dell wel betrouwbaar was). Hele week niks gehoord, Dell gebeld en daar werd gezegd dat het lag aan Global Collect, het bedrijf dat voor hen int. Zij zouden een achterstand hebben met de verwerking.Global Collect gebeld en daar werd gezegd dat zij op de 28e hebben doorgegeven aan Dell dat het geld binnen was. Wie liegt er nu? Dell weer gebeld en nu blijkt ineens dat Dell zelf een achterstand heeft in de verwerking??? Niet echt een professioneel bedrijf!

Gewenste Oplossing:

Eigenlijk wil ik nu mijn geld terug, want levering zou zo nog weken kunnen duren...Geldteruggave misschien ook, maar ik gun het Dell niet meer

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sipkip