Klacht: Waarom ik geen inschrijving heb gekregen van de aanvraag voor bijzonderetrekking

op 26 april 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Ik sprak met mijn zuster mevr. Vaillant -Engelken en die vertelde mij dat ze via mail een bericht heeft ontvangen. Mijn vraag is dus speel ik nu wel of niet mee. Ik heb zovaak een straat gekocht van volle loten. €150 per straatje en je weet in elk geval dat je €50 zogenaamd hebt gewonnen. Maar voorde rest in het noppes. Nu heb ik al mijn gegevens aan U opgegeven maar krijg geen bevestiging dat ik loten heb gekregen voor het meespelen van debijzondetrekking. Ik zou 4loten krijgen onder mijn pers. Ref.nr. 11733082

Op het ogenblik kan ik toch niet zeggen of ik wel of niet tevreden ben.!?!?

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

Reactie van de melder van de klacht f.engelken

6 maanden geleden - Gaarne zou ik de 4loten willen ontvangen a.u.b. Hopende dat ik eindelijk een mooi bedrag win. Bijvoorbaat dankend voor de moeite. Hoogachtend: F.A. Engelken

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door f.engelken