Klacht: Waarom bieden jullie wifi aan als het et nooit doet

op 28 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben nu 12x met een arriva trein gereist waarvan ik niet 1x toe gang krijg tot het internet.
Ook al ben je verbonden, de wifi doet het nooit.
Ik vind dit mooi triest als je wifi aan biedt hoort het et moeiteloos te doen

Gewenste Oplossing:

Kom zelf maar met een voorstel

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 28 juli 2017 om 07:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rutgervdp,

Wij bieden onze reizigers het internet in de trein als extra service aan. Daarbij zijn wij echter afhankelijk van de technische mogelijkheden. De WiFi in de trein is een draadloze verbinding die via een SIM-kaart in de trein tot stand komt. Vooral bij grote drukte komt het voor dat de verbinding niet optimaal is. Ook speelt hierbij de lokale dekking een rol. WiFi in de trein is niet te vergelijken met WiFi thuis of op kantoor.
We houden technisch gezien onze voorziening op orde en samen met de provider streven we naar een zo goed mogelijke extra service voor de reiziger. Tot op heden is er echter geen enkele provider die te allen tijde een 100 procent goede verbinding/dekking garandeert.

Wanneer je altijd in hetzelfde treinstel ervaar dat de WiFi niet goed werkt horen we dat graag van jou. Dan kan er extra naar de WiFi-verbinding in het betreffende treinstel gekeken worden.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Rutgervdp