Klacht: Waarom?!

op 20 januari 2014 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vind het echt vervelend om na jarwnlange gebruik van deze shampoo ineens te moeten vernemen dat hij niet meer verkocht wordt! Dit is de enige shampoo waarbij mijn haar zit zoals het moet zitten wn zonder jeuk op mijn hoofd. Ik ben radeloos want er is niet eens een vervangend product voor in de plaats gekomen. Waarom wordt een klant hier niet van op de hoogte gebracht?! Misschien moet er beter nagedacht worden over de doel van het product wanneer men een productlijn uitbrengt en wat de gevolgen voor een consument kan zijn wanneer deze na jaren, zonder enig vorm van communicatie, uit de winkels worden gehaald.
Waar kan ik eventuele restpartijen hiervan kopen?

Gewenste Oplossing:

Restpartij, zodat ik de komende jaren mijn haren gewoon kan wassen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

Heeft op 27 januari 2014 om 11:38 geantwoord

Geen oplossing!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 27 januari 2014 om 12:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

klant geantwoord

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van L’Oréal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeanetendamy