Klacht: Waardeloze service!!! Nog te lui om te bellen!!!

op 02 mei 2017 over New York Pizza in de categorie Horeca

Wat een waardeloze service, ben een vip member en bestelde hier zeer frequent. Maar dat is nu dus de laatste keer. Een fout in hun app laat de pizza niet loggen en dit ontgaat mij. Wat doen ze? Komen alleen de maar wel m&m’s welke ze dan na een half uur komen afleveren. Zegt de bezorger ook nog Ja we wisten dat het een fout was, ja sorry u fout hahaha. Nou ok, weet dan ook dat ik zeer frequent bestel en nu nooit meer Hahahahaha. Lach daar maar om. Op de vraag waarom die niet belt zei dit niks, lekker de leverings kosten in de zak steken en vooral geen poot extra uitsteken. Briljant jongens…

Als ze bellen, ook al zou ik een fout hebben gemaakt, maar er stonden 2 items in mijn winkelwagentje en na de betaling dus maar 1. Die stomme app deugt dus niet. Maar dat had allemaal geen probleem geweest als ze gewoon even hadden gebeld hadden we het eventueel verder cash kunnen afhandelen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over New York Pizza nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door New York Pizza in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door guido123456789