Klacht: Waardeloze service IJsselstein

op 08 juli 2015 over New York Pizza in de categorie Horeca

We hebben onlangs weer eens geprobeerd een bestelling te plaatsen bij New York Pizza. De levering wordt gedaan door de vestiging in IJsselstein. Helaas werden we flink teleurgesteld, omdat na 1 uur wachten de pizza’s nog niet eens de oven in waren. Er wordt beloofd dat er binnen 30-45 minuten wordt geleverd, maar dat kunnen ze in IJsselstein in ieder geval niet waarmaken.

Ik ben tevreden als New York Pizza:
1. Doet wat ze beloofd, dus de bestelling binnen 45 minuten levert.
2. De klant INFORMEERT (bellen) dat de levering langer gaat duren
3. De persoon aan de telefoon klantvriendelijker is en enige empathie heeft voor de situatie.
4. Het HOOFDKANTOOR van New York Pizza de vestiging in IJsselstein tot de orde roept en onder controle houdt. Het is namelijk niet de eerste keer dat hier wat mis gaat.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over New York Pizza nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door New York Pizza in behandeling genomen

Bericht van New York Pizza

5 jaren geleden - Beste,Wat vervelend om te horen. Dat is natuurlijk absoluut niet de bedoeling. Onze excuses daarvoor. Zou u deze klacht samen met uw contactgegevens willen mailen naar [email protected] Dan treffen we een passende oplossing. We zullen tevens uw klacht doorgeven aan de betreffende vestiging.Vriendelijke groet, New York Pizza

Reactie van de melder van de klacht sjaak-ie

5 jaren geleden - Hallo Eva Abrahams (namens New York Pizza),Zoals in mijn klacht valt te lezen onder het kopje 'Gewenste oplossing' ben ik niet geïnteresseerd in een persoonlijk compensatie of iets dergelijks. Wat mij steekt is dat de vestiging in kwestie al een hele lange tijd niet goed presteert en herhaaldelijk faalt op het gebied van service en klantvriendelijkheid. Daarom heb ik mijn klacht hier geplaatst, in de hoop dat het hoofdkantoor eindelijk tot actie overgaat om de vestiging op de vingers te tikken.Dus ik ga niet mijn persoonlijke gegevens mailen. Als jullie behoefte hebben aan verdere uitleg of om een andere reden met mij in contact willen komen, dan kunnen jullie hier een verzoek achter laten met een duidelijke omschrijving wat jullie precies van mij willen weten.Met vriendelijke groet, Stefan Hofman

Bericht van New York Pizza

5 jaren geleden - Beste Stefan Hofman,Dat is helder. We hebben deze volledige conversatie dan ook doorgestuurd naar de franchisenemer met het verzoek om hier op te letten.Vriendelijke groet, New York Pizza

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat New York Pizza een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

5 jaren geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over New York Pizza is afgesloten door de melder van de klacht.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van New York Pizza beoordeeld.

New York Pizza

Heeft op 16 juli 2015 om 09:41 geantwoord

Wij hebben de franchisenemer op de hoogte gesteld. Hij neemt de klacht uiterst serieus en heeft de bestellingen van die periode nagekeken.
De langste bezorgtijd vanaf moment van bestellen in die periode is 53 minuten geweest. De franchisenemer geeft aan dat dit uitzonderlijk is en nauwelijks voorkomt.

Heeft op 16 juli 2015 om 10:12 geantwoord

Ik ben blij dat HQ iets heeft gedaan met de klacht. Dat de franchisenemer reageert met "is uitzonderlijk en komt nauwelijks voor" is enigszins te verwachten en een beetje teleurstellend. Ik leg me er bij neer dat ik nooit meer bij New York Pizza ga bestellen.

Alle klachten die gemeld zijn door sjaak-ie