Klacht: Waardeloze service, bedrijf zonder inlevingsvermogen

op 23 december 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

1,5 week geleden heb ik een bestelling geplaatst bij lidl.com. Een houten garage voor mijn zoontje voor de kerst. De vorige keer was hij snel uitverkocht maar gelukkig had ik hem nu op tijd besteld. Althans dat dacht ik. Op 19 december werd de bestelling in het buren punt bezorgd. Maar helaas was er een niet zo snuggere medewerkers bij lidl die in plaats van mijn mailadres een eigen lidl adres had ingevuld. Dit resulterende erin dat ik mijn bestelling niet af kon halen (vanwege het ontbreken van een afhaalcode). Inmiddels 8 telefoontjes verder (waarvan 2 met DHL en het buren punt) weigert Lidl mij op een fatsoenlijke manier te helpen. Normaal zo ik denken laat maar zitten, maar omdat het om een kerstcadeau voor mijn zoontje gaat wil ik dit niet zomaar opgeven. Zojuist, nadat ik eerst werd opgehangen, een mail gekregen dat het pakketje niet kan worden geleverd en dat ik een waardebon krijg. Ja precies Lidl, dat is waar mijn zoontje op zit te wachten. Wat een waardeloze service en wat een waardeloos bedrijf. Ik verwacht een gepaste oplossing!

Als ik de afhaalcode ontvang voor mijn betaalde pakketje, namelijk het kerstcadeau voor mijn zoontje het is immers de fout van Lidl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 23 december 2017 om 12:27 geantwoord