Klacht: Waardeloze service

op 14 januari 2014 over Nelly.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 09-12-2013 een jurkje besteld,maar dat was te klein.Heb het teruggestuurd op 14-12-2013 en heb gelijk hetzelfde jurkje met een maat meer besteld.Heb een retourbon ontvangen met daarop 5,00 euro in mindering en heb ook nog steeds mijn geld niet terug ontvangen.Heb diverse mails verstuurd en kreeg als antwoord dat ze het geretourneerde jurkje nog niet hadden ontvangen.Ik heb ze alle benodigde informatie hierover verstrekt,maar nog steeds geen enkele reactie van hun kant.Wat een waardeloze service.

Gewenste Oplossing:

Dat ze per direct het volledige bedrag(ook die 5,00 euro in mindering) terug betalen aan mij.Je hoeft n.l. als je een artikel omruilt geen retourkosten te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nelly.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nelly.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mustang-1969