Klacht: Waardeloze service

op 24 mei 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een aantal weken geleden heb ik bij Leen Bakker Breda een bank en een fauteuil (Sven) gekocht. Deze zou op woensdag 22 mei thuis worden afgeleverd.
Een dag van tevoren heb ik het filiaal in Breda gebeld om te vragen hoe laat de bank bezorgd zou worden. Zij vertelden mij dat ik dat die avond na 20 uur op internet kon zien, dat ik op de dag van de levering een sms zou krijgen met daarin de bezorgtijd en later nog een sms als de bezorgdienst zou wegrijden bij de klant voor mij.
Op de doorgegeven website kon ik echter geen gegevens vinden. Ik moest uiteindelijk het filiaal terugbellen om te vragen of zij erachter konden komen, want ik had ook nog altijd geen sms gehad.
Het bankstel zou tussen 16:17 en 19:19 worden afgeleverd en zo niet, dan kon ik een bericht verwachten van de bezorgdienst. Ik ben van 15:00u tot 20:00u aanwezig geweest in mijn appartement, maar er is niets bezorgd. Ook heb ik geen enkel bericht gehad van de bezorgdienst! Toen ik de klantenservice wilde bellen, was deze al dicht. Ook het filiaal in Breda was al gesloten.

Vandaag, 23 mei, heb ik de klantenservice nog eens gebeld en het verhaal uitgelegd. Zij vertelden mij dat de leveranciers van PostNL op 22 mei om 21:00u aan mijn deur hebben gestaan, maar dat er niemand thuis was. Ik legde uit dat ik na een vermoeiende dag en maarliefst 5 uur tevergeefs wachten (in mijn lege appartement) op mijn bankstel naar huis ben gereden, in de veronderstelling dat ze toch niet meer gingen langskomen. Ik had ten slotte ook geen bericht ontvangen dat ze bij de vorige klant waren weggereden.
De reactie van de mevrouw van de klantenservice: Dat is niet netjes van de bezorgdienst dat je niks hebt gehoord en geen enkel smsje hebt aangekregen. Wat we doen is een nieuwe afspraak maken en u betaalt OPNIEUW 50 euro bezorgkosten.

Ik weiger deze echter te betalen! Ik heb 5 uur zitten wachten voor NIKS, voor en na de aangegeven bezorgtijd, en geen enkel bericht gehad dat er vertraging was. Ik begrijp dat dit kan gebeuren, maar dit was vanuit de winkel niet zo naar mij gecommuniceerd en het was wel zo netjes geweest iets te laten weten. Ik ga niet in een leeg appartement, waar nog geen stoel of tafel staat, zitten wachten als er al 5 uur geen sein van een levering is.

Ik heb daarna ook de winkel in Breda nog gebeld. Zij vonden het belachelijk dat ik zo ben behandeld door de klantenservice en zij wilden me helpen een juiste oplossing te vinden, omdat het niet mijn schuld is dat dit is misgegaan. Van hen heb ik inmiddels echter ook niks meer vernomen.

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe bezorgdatum afspreken, maar zonder de extra bezorgkosten van 50 euro te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door AMBogers