Klacht: Waardeloze service

op 27 september 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb ruim 2 maanden terug een portofino dressoir bij kwantum Hilversum besteld en aanbetaald. Er is destijds afgesproken dat de leverdatum 25 september zou zijn. Week ervoor heb ik nog gebeld om te vragen of hij er ook daadwerkelijk zou zijn. Was geen enkel probleem werd mij verteld. Vervolgens word ik op de dag van de levering gebeld met de mededeling dat het dressoir er pas op 5 of misschien zelfs 10 oktober is. Ik heb voor die dag een bus gehuurd die kan ik een paar dagen vooraf niet meer afzeggen dus EN geen dressoir EN extra kosten. Daarbij komt nog dat mij verteld wordt dat hij er al tijden niet meer is, maar mijn buurvrouw heeft hem wel vorige week bij dezelfde winkel gekocht en inmiddels in huis.
Ben vandaag bij het filiaal in soesterberg geweest, stond exact dat dressoir in de winkel, dus ik geinformeerd of ik deze dan misschien mocht, kreeg meteen nee was absoluut niet mogelijk.
Nu wil ik graag weten hoe het kan dat ik iets 2.5 maanden geleden bestel, mijn geld wordt aangenomen maar er geen exemplaar gereserveerd wordt.
En waarom er vervolgens niets maar dan ook echt niets gedaan wordt vanuit de winkel/leen bakker om mij te helpen of tegemoet te komen in de vorm van een alternatief dressoir of showmodel oid. Echt bar slechte klantenservice voor een toch al jarenlange trouwe klant van Leen Bakker

Ander dressoir voor zelfde prijs of een showmodel met korting deze week

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mwaterweg