Klacht: waardeloze service

op 09 augustus 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds vandaag geen tv en radio signaal meer via coax kabel wel internet via glasvezel nu moet ik tot maandag middag zonder TV omdat caiway bijna 6 dagen nodig heeft om een monteur te regelen.

Gewenste Oplossing:

binnen 24 uur een monteur lijkt mij normaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Caiway

Heeft op 10 augustus 2017 om 10:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Koppenol,

Ik begrijp dat het vervelend is als u storing heeft. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat de storing gisteren na 17:00 is doorgegeven. Op dat moment waren de afspraken voor donderdag en vrijdag niet meer beschikbaar. De eerstvolgende werkdag is maandag en vandaar dat dat de eerste optie was. Wij houden een termijn aan van vijf werkdagen om storingen op te lossen en deze afspraak valt binnen dit termijn.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Anas
Caiway Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Aad Koppenol