Klacht: waardeloze ‘service’

op 03 augustus 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Mijn dochter kocht schoenen bij Zalando, ze leken prima. Na enkele dagen gebruik ontstond er een bult op haar voet door wrijving van de schoen. Controle van de binnenkant wees uit dat er een naad niet in orde was. Voor de zekerheid nog de huisarts geraadpleegd maar er bleek niks mis met de voet, het lag absoluut aan de schoen. Vervolgens contact met Zalando opgenomen en het probleem voorgelegd. Reactie van de klanten’service’ (letterlijk): “Deze schade ontstaat door normaal gebruik of door slijtage.” De door mij mee gezonden foto’s waren ‘beoordeeld’ en Zalando concludeerde dat er geen sprake was van een productiefout. Dat vind ik buitengewoon knap van Zalando want de productiefout zat aan de binnenkant van de schoen! De vervolgens geraadpleegde schoenmaker vond dat er overduidelijk sprake was van een productiefout. Hij bleek gelukkig in staat het probleem te verhelpen. Mijn dochter kan nu de schoenen wel gebruiken en de aanwezige bult slinkt. Probleem dus opgelost maar wát een waardeloze klanten’service’. Account meteen opgeheven, nooit meer Zalando!

Ik was tevreden geweest wanneer Zalando in ieder geval even had aangegeven de kwestie te betreuren (of iets dergelijks) en wanneer ze de indruk hadden gewekt de klacht serieus te nemen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gnauta