Klacht: Waardeloze nazorg. Grantie van niets

op 07 juli 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Horloge gekocht van koopjedeal.Na een maand was horloge stuk. Horloge
op verzoek van Klantenservice Koopjedeal genaamd Sander, terug gestuurd. Na een maand wachten geinformeerd naar de stand van zaken.
Men wist van niets en het werd onderzocht.Wederom een maand gewacht
en toen info ingewonnen. Horloge was gevonden en zou worden opgestuurd naar fabrikant. Na een maand weer een keertje geinformeerd.
Er zou een ander horloge worden gestuurd. Om kort te zijn 4 maaanden
wachten en informeren, nog steeds geen horloge.
In totaal 5 mails gestuurd en een 4 tal telefoontjes. Telkens werd de toezegging gedaan dat het horloge zou worden gestuurd. Helaas tot op heden niets.
Ik heb de indruk dat de klantenservice van koopjedeal en niet zo nauw neemt en de klant gewoon voor de gek houdt.
Op dit moment ben ik mijn horloge kwijt en ook het geld wat ik er voor betaald heb.
Koopjedeal is nog niet met mij klaar.

Ik zal pas tevreden zijn als de zaak naar behoren wordt opgelost.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 11 juli 2016 om 10:59 geantwoord

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat het reparatieproces van uw horloge lang op zich laat wachten.
Ik had graag het e.e.a. voor op u willen zoeken, echter de door u opgegeven bestelnummer is helaas incorrect.

Wij verzoeken u opnieuw een mail te sturen naar info@koopjedeal.nl met daarin uw bestelnummer en een korte omschrijving van uw klacht.
Uw klacht wordt door een andere medewerker opgepakt en nagekeken.
U wordt op de hoogte gehouden per mail binnen 1-3 werkdagen.

Onze excuses voor het ongemak!

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt