Klacht: Waardeloze klantenservice

op 26 augustus 2016 over DeLonghi in de categorie Koffie

Mijn Delonghi Primadonna S uit 2013 gaf plotseling de foutmelding “Maalgraad te fijn”. Ok kan gebeuren, even apparaat schoongemaakt en het apparaat deed het weer. 3 koppen koffie later, wederom hetzelfde probleem. Ok zal wel aan mij liggen, ik bel de klantenservice. Ik kreeg als eerste te horen dat ik geen garantie meer op het apparaat heb omdat het apparaat ouder is dan 2 jaar. Vervolgens vertellen ze mij dat het overal aan kan liggen maar dat ze een monteur kunnen sturen voor €145,00 voor een onderzoek. Overigens zijn die kosten excl. arbeid en materiaal (vraag me toch serieus af waar ze dan wel voor zijn). Hierop gaf ik aan dat het apparaat pas 9888 kopjes koffie had gezet en dat ik me toch slecht kon voorstellen dat een apparaat van €1299,00 nu al de geest geeft. Hier kreeg ik geen respons op en ik besloot de monteur niet te laten komen. Vervolgens heb ik een beetje rondgezocht op het internet en kwam tot de conclusie dat het de zetgroep wel eens kon zijn. Deze heb ik dus nieuw besteld en het probleem lijkt opgelost voor €36,95 inclusief verzendkosten.

Vergoeding van de gemaakte kosten, een ruimere garantie op dit type koffiemachines.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DeLonghi

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DeLonghi nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht WebDesign

8 maanden geleden - In ieder geval komt de reactietijd overeen met hun service. 0!

Alle klachten die gemeld zijn door WebDesign