Klacht: waardeloze klantenservice

op 09 augustus 2016 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Op 24 juli online een fiets besteld deze gelijk betaald via ideal.(stond geen levertijd bij).
Volgende mail dat de fiets 2 weken later geleverd werd . Gelijk een mail gestuurd waarom er geen levertikd bij stond(geen reactie voor 4 dagen).
Na een bericht op facebook werd ik de volgende dag opeens gebeld levertijd stond ergen tussen de bestelling met de teks +10 werkdagen. Gaf de klantenservice aan dat ik dit misleidend vond intreseerde ze niks ze gaven zelfs aan dat het inderdaad wel beter omschreven kon worden maar dat het bedrikf daar niks mee doet vervolgens zetten ze op facebook oplossing gevonden was een goed gesprek nou ik vond het alles behalve goed!!! Na 14 dagen niks gehoord weer een mail gestuurd weer geen antwoord na 2 dagen gebeld naar klantenservice konden niks vertellen over de bestel status stond nog in bestelling aangegeven dat ik graag mijn geld terug wilde geen probleem over 10 werken dagen storten we het terug!!!!!!!! 10 werkdagen ja meneer onze regels en daar heeft u het maar mee te doen !!!! Klantemservice praat gewoon door je verhaal heen is ongeintreseert geven graag je geld terug!!!!! Kortom wat een waardeloos bedrijf en wat een slechte service!!!!!!!

Als er goed wordt aangegeven wat de verwachte levertijd is (zoals bol.com dat aangeeft). Als netjes behandeld wordt en een klantenservice je probeert te helpen .

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 10 augustus 2016 om 10:34 geantwoord

Beste meneer Krul,

Bedankt voor uw feedback. We proberen de levertijd op onze website zo actueel mogelijk te houden en informeren u per mail over de verwachte leverweek van uw bestelling. We storten uw geld zo snel mogelijk terug op uw rekening en horen het graag als we nog iets voor u kunnen betekenen.

Hester - Fietsenwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door krulletje79