Klacht: Waardeloze informatie vooraf en telefonische bereikbaarheid

op 02 oktober 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Excursiereis geboekt naar Macedonië, vertrek 3 oktober 04.00 uur, terugvlucht 10 oktober 07.40 uur. Bewust deze reis gekozen vanwege vertrektijden, Schiphol met trein bereikbaar, op tijd terug voor 50-jarig relatiefeest van school waar ik net ben gepensioneerd.
Eerst verandert vertrek naar 17.20 uur, aankomst 20.20, te laat dus voor bijgeboekte halfpension in verrassingshotel!! Terugvlucht verandert twee weken te voren naar 21.00 uur, aankomst Schiphol 00.15 uur.
Met andere woorden: geen treinverbinding met Tilburg mogelijk, eenmalig reüniefeest is voorbij.
Telefonisch contact zoeken is een drama. Negenenveertig minuten in de wachtrij hangen om uit te zoeken welk parkeerterrein nu gereserveerd is, voucher van 21-09-17 vermeldt Middenweg 7 en de spam?! mail van Corendon ontvangen op 01-10-17 noemt Ecuadorlaan 21 beiden in Aalsmeer. Dat belooft wat als ik de locatie niet kan vinden en ze probeer te bellen.

Vluchttijden die 13-14 uur afwijken vind ik onfatsoenlijk en niet meer vallen onder de noemer dat de vluchttijden onder voorbehoud zijn. Mensen laten bijboeken voor halfpension en dan niet kunnen regelen dat in het verrassingshotel er nog wordt voorzien iets te eten, is absoluut niet klantvriendelijk. Domweg niet reageren op de vraag per mail wat Corendon heeft kunnen regelen voor dinsdag 10 oktober omdat je pas om 21.00 uur terugvliegt.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maria Post