Klacht: waardeloze dienstregeling nightliner kermis 2017 Tilburg

op 30 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De nightliner van de Tilburgse Kermis is ook een attractie bleek vannacht, zondag 30 juli 2017, weer eens. Echter wel één met een WAARDELOZE BELEVENIS. Die van 01.30u komt ruim te laat (01.50u) en vertrekt pas om 02u om vervolgens samen met de bus die wel op tijd was als twee mongolen achter elkaar naar de Reeshof te rijden. De voorste bus ramvol, de achterste leeg.

als mij de 12 euro (2 x 6) wordt terugbetaald

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 30 juli 2017 om 14:07 geantwoord

Beste Meneervanassouw,

Uit je reactie begrijp ik dat de bus in Tilburg vertraging heeft opgelopen. Dit is uiteraard jammer, echter niet helemaal te voorkomen tijdens de kermis.

Toch willen we je onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak.

Ik kan helaas niet ingaan op je verzoek tot restitutie van de kaartjes. Dat verzoek gaat via dit contact formulier: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-met-arriva-1/contactformulier.htm

Overigens wil ik je de tip geven om je woordkeuze daarin iets aan te passen. 'Mongolen' is niet bepaald een respectvolle manier om je ongenoegen over een chauffeur te uiten.

^SH
Webcareteam Arriva

Heeft op 31 juli 2017 om 17:11 geantwoord

Hoe zou u een \"niet-in-staat-om-zelf-te-denken\" persoon dan noemen. Maar goed. Wellicht komt er eens een moment dat jullie de kloten hebben om voor je onkunde uit te komen. Dat op zich zou jullie al wat meer krediet geven.

Alle klachten die gemeld zijn door Meneervanassouw