Klacht: Waardeloos oplossingsvermogen

op 26 augustus 2016 over KNAB BANK in de categorie Banken

Voor mijn nieuwe bedrijf heb ik op 9-8-16 een zakelijke rekening geopend bij Knab. Na anderhalve week maar eens gebeld waar mijn bankpasje bleef want zonder pasje kun je uiteraard geen betalingen verrichten. Werd mij verteld dat er intern iets fout was gegaan waardoor mijn bankrek. niet meer geldig zou zijn. Op zich al een raar verhaal maar vooruit, dat kan gebeuren. Excuses van hun kant en dat er echt niets aan te doen was. Oké, geld teruggestort en, in overleg met Knab op 21-8-16 een nieuwe rekening geopend. Opnieuw geld gestort op de rekening want ja, je verplichtingen lopen door dus er zal toch een keer betaald moeten worden aan je leveranciers. Op 25-8-16 wordt ik gebeld door Knab….en ja hoor!!!….intern was er weer iets fout gegaan waardoor mijn bankrekening niet meer geldig zou zijn. Da’s verdorie de tweede keer al! Knab is vervelend! Ook dit keer viel het intern niet op te lossen, dat kan toch niet waar zijn… Excuses van degene die het fijne bericht aan mij mocht vertellen. En daarmee is de zaak afgedaan en je mag het verder bekijken. Zo ga je met je klanten om ipv oplossingsgericht bezig te zijn excuseer je je en daarmee is de kous af. Schandalig!!! Mijn geld is direct teruggestort, dat kunnen ze wel, maar ik raadt je aan, ben je zoekende naar een bank, zoek niet Knab maar verstandig.

Ik wordt niet meer blij van Knab. Tot twee keer toe een dergelijke fout maken en niet in staat zijn om iets als een "interne fout" naar behoren te kunnen oplossen, dat gaat er bij mij niet in. Zo'n bank (lees Aegon) heeft een behoorlijke ICT afdeling en je kan mij niet wijs maken dat dit niet op te lossen is. Het ziet er Knab uit maar intern ligt het volgens mij aardig overhoop.
Vervelende bijkomstigheid is dat je 2x een nieuw bankrek.nr. aan je klanten doorgeeft en nu zo meteen voor de derde keer. Nee, dat komt lekker over bij je klanten.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KNAB BANK over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door André Klein