Klacht: Waardeloos beleid

op 31 juli 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Vakantie was perfect, zeker een 9 waard. Alleen organisatie is waardeloos! Corendon is waardeloos!!!! Ik begrijp dan ook niet dat ze nog bestaan. Ik heb een reisgeboekt via Jingo en alles ging goed, totdat ik moest betalen, het ging om een bedrag van €1482,50 voor 6 nachten. Tijdens betalen zag ik een ander reis organisatie. Ik heb meteen gebeld en alles was goed werd mij gezegd. Na betalen ging ik een uur later op de site kijken of alles goed was gegaan En wat zien ik, ze hebben de reis goedkoper gemaakt met €200,- ik voelde me meteen gepakt door hun. En het bleekt dat Corendon die de reis aanbiedt dit bepaald. Mail gestuurd naar Corendon en je krijgt een antwoord van je en Het. Ik had een gevraagd om een coulance regeling omdat de prijs aanpassing binnen enkele uren was plaatst gevonden. En dat ik begreep dat ze dagprijzen hanteren. maar het kwam erop neer dat ik mijn mond moest houden en ze doen niks met Coulance… Ik ben zeer teleurgesteld in Corendon op de manier hoe ze met klanten omgaan. Ik raad iedereen dan ook af om te boeken via Corendon of te vliegen met ze.

Verschil terug betaald

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wirin