Klacht: Waardeloos bedrijf

op 12 juli 2019 over eet.nu in de categorie Horeca

Chef-Sales ‘Rico’ belde meerdere keren naar ons bedrijf om een abonnement te verkopen. Op zich niets mis mee. We hebben 2 horecabedrijven in de familie; daar kon dan een passende aanbieding voor gemaakt worden, €35 per maand per bedrijf.
Omdat wij alles aan advertising etc goed voor elkaar hebben en de bedrijven ieder jaar plussen, besloten we om niet die 7 tientjes per maand te investeren in een platform waarop recensies niet betrouwbaar zijn -accountje aanmaken is zo gefixed, een nep recensie plaatsen ook-. Rico aan de telefoon gehad en gezegd dat we er vanaf zagen. Krijg je een waardeloze en aggressieve reactie met stemverheffing: OH DUS JE WILT GEEN EXTRA KLANTEN? WAT IS DE REDEN DAN DAT JULLIE AFHAKEN?! ONZE RESERVEER PLUGIN ZORGT ERVOOR DAT MENSEN SNELLER BIJ JULLIE RESERVEREN HOOR.

Beste Rico, jij kunt niet in andermans portemonnee kijken via de telefoon. Laat staan dat je onze (financiële) bedrijfssituatie kent. Onze website staat in google zelfs hoger dan de site van eet.nu met alle bedrijven hier uit het dorp.

Nadat ik netjes en rustig gereageerd had over het feit dat we genoeg reserveringen binnen krijgen iedere week kreeg ik een agressieve snauw terug met alleen NOU SUCCES HÈ! en werd de hoorn erop gesmeten.

Waardeloos amateuristisch flut bedrijf die makkelijk geld probeert te graaien bij restaurateurs die geen know-how hebben van (digitale) marketing. Bekijk hun facebook pagina voor de grap eens; wat een interactie op al die berichten…! Not.

Mijn advies is dan ook: neem een (digitaal) reclamebureau in de arm, of investeer wat centen in google of tripadvisor. Zet iemand aan het werk die er verstand van heeft en jouw bedrijfssituatie kent. Stukken betrouwbaarder en levert meer op dan dit. Een abonnement van Eet Nu is 100% weggegooid geld, om over Rico’s professionele houding nog maar te zwijgen.

Opdoeken en stoppen met cold sales.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eet.nu

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eet.nu nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eetnuisbagger