Klacht: WAARDELOOS

op 13 oktober 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Ik wil overstappen naar NLE. Na veel contact met verkoop heb ik de overstap gedaan naar NLE. Hiervoor gebruik gemaakt van hun overstapservice. Na een dag kreeg ik een mail dat de overstapservice niet werkt omdat ik zelf mijn huidige contract al opgezegd zou hebben. Dit was niet zo dus ben gaan mailen (geen reactie) bellen en appen. Na een week kreeg ik eindelijk de bevestiging dat het in orde was en de overstap geregeld was. Na 2 dagen kreeg ik een mail dat ze het jammer vinden dat ik de aanvraag geannuleerd had. HEB IK NIET. ik denk dat NLE SPOKEN ZIET..

Dat iemand van het management even een mailtje stuurt met zijn verontschuldigingen en bevestigd dat het allemaal goed komt en ik de beloofde snelheid krijg...

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NLE nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 25 oktober 2017 om 13:13 geantwoord

Beste meneer,

Uiteraard vinden we het vervelend om te horen dat er zoveel verwarring is ontstaan rondom uw overstap naar Alles-in-1 van NLEx.

Het klopt dat wij enkele keren een overstapverzoek hebben verstuurd naar uw oude provider. Deze werden helaas allen afgekeurd, met als reden dat er al een lopende opzegging was. Omdat u aangaf dat dit niet het geval is, hadden wij contact met uw oude provider. Inmiddels hebben wij van hen de bevestiging gekregen dat de blokkade op de overstapaanvraag niet terecht was, maar een fout in één van de systemen.

Wij zullen alsnog voor u de overstapservice in orde maken, zij het op een iets andere manier dan gebruikelijk. De verwachting is dat de oplevering van uw aansluiting op 15 november 2017 plaatsvindt. Ongeveer een week voor de oplevering zal onze monteursplanning contact met u opnemen om de installatie af te spreken.

Uit onze gegevens blijkt dat u inmiddels contact had via WhatsApp en bovenstaande uitgelegd kreeg. Voor inhoudelijk reactie op uw vragen over de internetsnelheid en betalingen verwijzen wij u dan ook naar het gesprek op WhatsApp.

NLEx Klachtafhandeling

Heeft op 25 oktober 2017 om 13:18 geantwoord

Het is even wachten, inmiddels is er wel een termijn van 18-okt- 17 november afgeschreven. Gek wat het contract gaat pas 17 november in...
Vlekkeloos gaat het, medewerkers geven aan dat het goed komt

Alle klachten die gemeld zijn door casparmuysert