Klacht: Waardeloos

op 09 oktober 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begrijpelijk met een hond dat je jezelf moet aanpassen in een hotel maar deze prijs hotel familie kamer €137, en dan apart in de lobby moeten zitten eten #@$%_ niemand die je hier van te voren (receptie bij boeking)iets van vermeld zit je daar …en om nog maar niet over de hotel familie kamer te spreken vies super klein spinnenwebben en vol vliegen net als bij de nooddeur naast onze kamer getver fletcher epe nooit meer terwijl je daar zo mooi kunt wandelen

Gewenste Oplossing:

Respons hierop ook al hebben we de klacht daar vermeld ze zeggen we geven t door het is zo veel geld voor zo vies en onverzorgd hotel

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 12 april 2018 om 15:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres receptie@fletcher.nl.

Alvast bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door Patrickkools