Klacht: Waardeloos

op 28 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Is het werkelijk te moeilijk om een aansluiting, van Arriva nota bene!!!!!!!, te vragen om 2 minuten te wachten? Zojuist de aansluiting in Heerlen gemist omdat de trein in Kerkrade 5 minuten te laat vertrekt! Sneltrein gaat om 10.46, komen om 10.48 aan en de sneltrein is weg. Wat zijn jullie toch een ontiegelijk waardeloos bedrijf.

Er eens een keer actie wordt ondernomen voordat er ongelukken gaan gebeuren!!!!!!!!! Ben helemaal klaar met dit waardeloos bedrijf. Sleep ze voor de rechter, stel mafketels. Elke keer is er wel wat met dit ontiegelijk waardeloos bedrijf. Diegene die hier weer antwoord op gaat geven, kan me niet voorstellen dat je ouders trots zijn op het feit dat je dit werk doet en bij dit bedrijf werkt. Mja had je maar moeten leren...

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 28 juni 2017 om 11:17 geantwoord

Beste Mla1988,

Wat ontzettend balen dat je de aansluiting met de sneltrein hebt gemist doordat de eerdere trein te laat vertrok.

Het is helaas niet mogelijk om treinen op elkaar te laten wachten overdag. Dit heeft namelijk te veel invloed op de rest van de dienstregeling. Andere treinen vertrekken dan ook weer te laat en daardoor ontstaat er een sneeuwbaleffect.

Tevens mogen we ook alleen treinen op elkaar laten wachten na toestemming van de verkeerleiding van ProRail. Later vertrekken of wachten kan tot gevaarlijke situaties op het spoor leiden.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2qME1Pv

^WB
Arriva Webcareteam