Klacht: Waardeloos

op 20 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wanneer ik in de les zit kan ik niet eens inloggen op stichting praktijk leren en thuis ook niet. Hierdoor kan ik mijn opdrachten niet maken en loop ik achter. Dit probleem is bij meerdere mensen en niet alleen bij mij. Ik vind het ook echt onzin dat wij onze toetsen van bepaalde lessen apart moeten kopen en dat het niet is inbegrepen bij het pakket wat we halen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik weer kan inloggen op stichting praktijk leren zonder fout meldingen te krijgen en zonder storingen. Ik ben blij als van dijk een keertje mijn telefoon opneemt in plaats van mij uren in de wacht te laten staan. Op dit moment ben ik niet echt blij nee.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 22 september 2016 om 13:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door suheylayd