Klacht: Waardecheque niet geaccepteerd?

op 12 mei 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Via mijn werkgever heb ik een waardecheque gekregen (kerstcadeau). Toen ik bij Wehkamp (waar ik ook al klant was) sportoordopjes bestelde wilde ik deze na aflevering betalen (ivm gemaks) met de waardecheque. Via de website werd mij echter niet de mogelijkheid geboden om de betaling met de waardecheque te voldoen. Bij contact met de klantenservice werd ik verwezen naar een schimmige deel van de site voor de voorwaarden. Een betaling met waardecheque bij de bestelling is wel mogelijk (terwijl je daar niet op gewezen wordt). Na de plaatsing van de bestelling is dit niet meer mogelijk……

Als mijn waardecheque ook bij betaling achteraf verzilverd kan worden.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

8 maanden geleden - Goedenavond, De mogelijkheid om een cadeau- en/of waardebon te verzilveren vindt je bij de vierde stap, 'betalen'. Ik begrijp uit je bericht dat dit duidelijker aangegeven mag worden. Hartelijk dank voor je feedback. Zoals telefonisch aangegeven is het vervelend genoeg niet mogelijk de cadeaubon achteraf te verzilveren. Dit kan alleen tijdens het bestelproces. Onze excuses voor het ongemak.

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 16 mei 2016 om 16:45 geantwoord

Goedenavond,

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
webcareteam wehkamp

Heeft op 16 mei 2016 om 17:02 geantwoord

Niet duidelijk vermeld vooraf wat de voorwaarden zijn. Geen bevredigende oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Dinandvandijk