Klacht: Waardebonnen

op 26 mei 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Net maar weer een half uur aan de lijn gehangen met iemand…(voor de zoveelste keer)

In mijn dossier kan zien dat wij al een ganse lijdensweg tegemoet gingen met de aankoop van een bed.

Die bestelling hadden we idd geannuleerd (omdat we er al veel problemen mee gehad hadden) na betaling, wij hebben dan onze bonnen terug gestort gekregen van jullie, waarvoor dank!!!!

Een uurtje na de annulering kreeg ik een mail van AP onderdelen dat het bed dan toch onderweg was…

Ik belde dan terg naar jullie, dit was dan geen probleem en ik kon gewoon terug betalen met mijn bonnen.

Dit kon helaas achteraf niet dus heb ik maar al weer gebeld.

Jullie gingen dat regelen….

(zie mail hieronder)

Maar wat blijkt!!

Ik plaatste op 9 mei een nieuwe bestelling, kocht een bon omdat die nieuwe bestelling te betalen maar het bedrag ging niet van die bon af maar van één vd bonnen vh bed.

Daar kan ik helaas niets aan doen en betaal altijd alles netjes maar nu zou ik nog maar eens 54 euro moeten betalen omdat dit niet kan gekoppeld worden!!!!

Ik betaal het niet, neem desnoods verdere stappen en koop jammer genoeg nooit niets meer bij bol. Com (laatste maanden hebben jullie genoeg aan ons verdiend.

Ik hoop dat jullie het nog in orde brengen want ik ben momenteel woedend.

De meneer die ik aan de lijn had wou me niet verder helpen! Ik kreeg ook geen ander nr om hoger op te gaan.

Ik begrijp dit echt niet!!!!!!!!!!!!!!!

Altijd tevreden geweest van bol.com maar nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inge

Dit was mijn mail deze ochtend naar hen

Net mail terug gekregen dat dit super vervelend is maar ze er niets aan kunnen doen…

Als mijn art betaald wordt met de nog ongebruikte bon

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Inge19