Klacht: Waar zijn mijn tickets!

op 18 juni 2018 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 dagen voor het concert;
ik heb nog steeds geen tickets.
6 maanden geleden geboekt en betaald.
Brian van Viagogo vraagt me mijn adres in Londen. (??)
DIT HEB IK NIET!
Ik wil mijn tickets morgen, zoals Viagogo beloofd heeft op de site.
Heeeeeelp!

Gewenste Oplossing:

Indien ik morgen de tickets per UPS ontvang! Iemand moet me vandaag de track trace kunnen geven; want de kaartjes moeten vandaag vertrekken bij de verkoper!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AnnelieBirgit