Klacht: Waar Moet Ik Beginnen !? | BELSIMPEL

DannyKanis op 06 december 2021 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

WAAROM MIJN KLACHT:
Ik heb een Iphone 13 Pro Max 256 GB gekocht.
Hierop stond dat dit specifieke model met meer GB geleverd zou zijn in twee (2) dagen.
Ik bezit hier ook een afbeelding van. Het is nu al twee (2) weken en nog niet eens een response op
mijn email verkregen.

HOE NU:
Er zijn e-mails verstuurd maar nog niet eens een response ontvangen.
Ze hebben natuurlijk ook geen telefoonnummer wat het helemaal frustrerend maakt.

WAT NU:
Klant is koning wordt er wel eens gezegd, echter zit er buiten het feit dat ik hier een klant kan formuleren om mijn ego een beetje terug te strelen voor het feit dat ze me laten wachten verder niks anders op…

CONTEXT:
Mijn oude toestel ook destijds bij hen gekocht is gebroken waardoor ik met urgentie een nieuw toestel nodig had. Ik ben dus geen spelen met de modellen/ kleuren/ providers en zelfs GB’s capacitiet van de Iphone 13.

Bij de simpelere en wat minder duurdere modellen stond er twee (2) weken wachttijd en bij mijn 256 GB Pro Max model stond er twee (2) dagen. Waardoor ik dus dacht twee (2) dagen wacht ik wel even af maar nogmaals dus nu is het twee (2) weken en uberhuapt geen reactie.

Ik schaam me dat ik hier een klacht moet schrijven, dit vind ik nog erger. Er zijn mensen die uberhaupt geen toestel kunnen verkrijgen en ik loop hier te klagen met mijn luxe probleem dat ik maar moet wachten op mijn toestel.

Aan de andere kant denk ik ook weer, je kiest er voor om een bedrijf met passie of voor het geld te beginnen en je heet BELSIMPEL het minste wat je kunt doen:
1. je communicatie verbeteren
2. je levertijden controleren en bevestigen
3. bij eventuele problemen je consumenten/ fans tegemoet komen

CONCLUSIE:
Anno 2021/2022 mogen zulke bedrijven van mij niet meer bestaan.
Als je niet bereikbaar bent ben je afgeschreven.

Mooi voorbeeld in deze situatie met de referentie naar de bancaire sector.
Jullie zijn (BELSIMPEL) de ABN AMRO waarbij COOLBLUE de KNAB bank is en zullen jullie
zonder enige verbetering op korte termijn worden ingehaald zo niet van de kaart worden geveegd.

Groetjes,

Van iemand die zojuist zijn allereerste klacht ooit heeft geformuleerd.

PS. Ik heb door de COVID omstandigheden extra tijd gehad, ik hoop dat Belsimpel iets heeft aan deze klant.

- Organisatie switch in bedrijf communicatie met de buitenwereld.
- Eventuele tegemoetkoming op basis van het valse adverteren met de (twee) dagen levertijd, waardoor ik een duurder model heb gekocht...

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar belsimpel.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 21 januari 2022 om 15:28 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door DannyKanis