Klacht: Waar is mijn geld

op 28 juni 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Na een retourzending aan zalando kreeg ik binnen een week een bevestigingsmail dat de bestelling in hun magazijn was aangekomen.
Volgens deze mail zou het bedrag ( ruim 140 euro) binnen 5 werkdagen op mijn rekening staan.
Na 4 weken nog steeds niets.

Een medewerker van het callcenter informeerde me dat het bedrag toch écht was overgemaakt.
\”Mevrouw het staat sowieso deze week op uw rekening\”.
Nee dus.
We zijn nu 2 weken verder. Geen 144 euro te bekennen. Zalando blijft nu verdacht stil. Telefonisch niet te benaderen, en op de chat/mail wordt niet gereageerd.

Het enige wat ik als klant wil is een beetje duidelijkheid. Het gebrek aan communicatie is schadelijk voor het vertrouwen.
Stuur dan in elk geval een bericht dat er problemen zijn maar dat het geld eraan komt.
Laat de klant er niet zelf steeds achteraan gaan.

Dat is buitengewoon onprofessioneel. Zeker voor een bedrijf wat zich wel Tv-spotjes kan veroorloven. Of is mijn retourgeld daarheen gegaan?

Als ik mijn retourgeld weer heb.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Berber89