Klacht: Waar is dat feestje

op 19 juni 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Woensdag morgen boodschapten gedaan bij ah Gent ghelamco. Aan de kassa te horen gekregen dat er geen zegels meer werden gegeven. Ik heb toen mijn spaarkaart toch nog vol gekregen door enkele zegels van een vriend. De box ontvangen. De aankoop van meer dan €50 was totaal nutteloos. In de voorwaarden staat wel dat ze de actie vervroegd konden afsluiten. Maar is het niet normaal als je een actie vervroegd afsluit dat je dit dan laat weten aan je klanten? Niet aan de kassa, maar in het binnenkomen van de winkel. Ook het verwijderen van al de reclame in de winkel betreffende de actie.

Vandaag ben ik terug naar de winkel geweest. Ik kon vast stellen dat al de reclame van de actie nog aanwezig was en dat er geen melding was aan de ingang dat de actie vervroegd was afgesloten.

Zoals beloofd aan de helpdesk heb ik dan ook mijn bonuskaart aan het onthaal achtergelaten. Aan het onthaal vonden ze het blijkbaar de normaalste zaak dat de actie afgesloten werd zonder de klant op de hoogte te brengen.

Eerlijk duurt het langst.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door joël De schuijmer