Klacht: waar blijft uw antwoord

op 27 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op de klacht die ik 7 november had opgestuurd nog steeds geen reactie gehad.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als er contact wordt opgenomen door Arriva en dat we dan tot een oplossing komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 december 2017 om 21:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nick van Nimwegen,

Ik vind het jammer om te lezen dat er tot op heden nog geen reactie vanuit de regio is gekomen, ondanks dat wij de klacht vele malen opnieuw naar de teammanager(s) in de regio hebben gestuurd. Ik begrijp dat je daar van baalt en dat je er van op kijkt, maar helaas kunnen wij in dit geval niet meer dan de klacht intern door te sturen naar de teammanager(s) in de regio. Nu heb ik de vorige klacht opnieuw intern doorgestuurd. Zodra daar een reactie op komt hoor je het van ons, maar ik kan helaas niets beloven.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Nick van Nimwegen