Klacht: waar blijft ons huisje

op 08 augustus 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen donderdag 3 augustus 2017 zouden wij een tuinhuisje van de blokker krijgen geleverd op texel. Woensdag 2 augustus wordt er gebeld dat dat niet lukt. Wanneer wel was mijn vraag want het is voor een klant waar we nu bezig zijn. Misschien vrijdag meneer. Nou ja, zie maar als het maar voor maandag 7 augustus is want vanaf maandag gaan we daar beginnen. Vandaag is het 8 augustus en nog geen huisje, Extra home weet van niks en de blokker vindt het allemaal heel vervelend. En bij ons is nog geen huisje afgeleverd.

Als het huisje er is en wel zo snel mogelijk en er aan een tegemoetkoming wordt gewerkt want Texel is geen uithoek.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 11 augustus 2017 om 16:31 geantwoord

Beste meneer Geus,

Bedankt voor uw bericht.

Helaas gaan de leveringen voor Texel via een bode die speciaal op Texel rijd. De bestellingen worden op de dag van levering bij deze bode bezorgd. En in de meeste gevallen de volgende werkdag bezorgd.

Hier hebben we helaas geen invloed op. Onze excuses hiervoor.

Voor enige compensaties moeten wij u verwijzen naar de leverancier, deze zal met u doornemen in welke vorm en mate u een tegemoetkoming kunt krijgen. De leverancier claimt dit vervolgens bij ons conform met de bij hen bekende procedures.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Jan Geus