Klacht: Waar blijft mijn stofzuiger

op 29 juni 2017 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met ordernummer:202112763 heb ik een stofzuiger besteld.
Volgens jullie mail was hij bij Post.nl afgeleverd en zou hij 28 juni tussen 14.00-16.00 uur afgegeven worden.
Als dezelfde mail nu bekijk staat er dat de stofzuiger nog niet naar Post nl is gegaan.
Mijn vraag is wanneer komt hij dan wel?

Gewenste Oplossing:

Graag een snelle reactie

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 30 juni 2017 om 09:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Johanna,

Spijtig om te vernemen dat uw stofzuiger nog niet is afgeleverd.
De stofzuiger heeft op 22 juni ons magazijn verlaten en is direct aangemeld bij PostNL.

De bestelling is volgens de track & trace niet aangekomen bij PostNL.
Wij laten hier direct een onderzoek naar starten via ons magazijn. Zodra wij een terugkoppeling binnen hebben, stellen wij u direct op de hoogte.

Op het moment dat de uitslag bekend is(1-2 werkdagen), kunnen wij direct een nieuwe order aanmaken met de stofzuiger.
Excuses voor de geleden ongemakken.

Team Webcare
Koopjedeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Johanna van der Weijden