Klacht: Waar blijft mijn kledingkast!

op 13 september 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 20 september 2017 om 15:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste J. Glabergen,

Bedankt voor uw bericht.

Onze excuses dat uw zending niet op de gewenste datum is bezorgd.
Wij danken u daarom hartelijk voor uw melding. We streven continue naar het verbeteren van onze bezorgservice en klantcommunicatie met als einddoel dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.

Helaas was uw bestelling op 13-9-2017 nog niet op depot. Vanuit de leverancier is uw bestelling zonder telefoonnummer aangemeld, mede daardoor konden we u niet bereiken om aan te geven dat de bezorging niet door kon gaan.

Volgens onze informatie is uw bestelling op 15-9-2017 geleverd.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jenkast