Klacht: WAAR BLIJFT MIJN DIPLOMA EN BIJGEWERKT EXAMENOvERZICHT MEVROUW DERKSEN?!!!!

op 03 augustus 2016 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Goedendag,Moet ik nu weer een klacht hier neerzetten voordat jullie reageren?????? Zelfs nu ik helemaal klaar ben!!!!
Waarom is mijn examenoverzicht nog niet bijgewerkt en waar blijft mijn diploma?
En kom niet weer met ontwijkende en onduidelijke antwoorden.
IK WIL MIJN DIPLOMA EN BIJGEWERKT EXAMENOVERZICHT EN WEL HEEL SNEL

NOOIT

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

7 maanden geleden - Beste meneer Hoekstra, Zoals eerder aangegeven zal het diploma binnen 6 weken na de datum van de diploma-aanvraag per post naar u worden verzonden. Het bijwerken van het examenoverzicht op de Campus heeft een verwerkingsperiode van tien werkdagen. Op dit moment moeten alleen de BVP opdrachten nog worden bijgewerkt. Ik heb de desbetreffende afdeling gevraagd dit zo snel mogelijk voor u in orde te maken. Met vriendelijke groet, Namens LOI Webcare Angélique

Reactie van de melder van de klacht s.j.hoekstra

7 maanden geleden - Goedendag, Wat tien dagen verwerkingstijd???? Het laatste examen Van de BPV/praktijk was op 10-7-2016 en het is nu 4-8-2016. Dus dat is bijna alweer een maand en geen 10dagen!!!!!!!!! Ongelofelijk jullie zeg, maar ja dat is het LOI!!!!

Bericht van LOI

7 maanden geleden - Beste meneer Hoekstra, Het examenbureau heeft aangegeven het examenoverzicht door technische redenen niet bij te kunnen werken. Zij geven aan het diploma zo snel mogelijk voor u in orde te maken. Dit duurt echter wel enkele weken vanwege controle en ondertekening. Met vriendelijke groet, Namens LOI Webcare Angélique

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 09 augustus 2016 om 15:58 geantwoord

Beste meneer Hoekstra,

Ik heb u zojuist een e-mail gestuurd met in de bijlage een aantal bewijzen van de SVPB. Hopelijk bieden deze documenten een tussentijdse oplossing.

Het officiële diploma wordt binnen enkele werken per post naar u verzonden.

Onze excuses voor het ongemak en alvast hartelijk dank voor uw geduld.

Dany
LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door s.j.hoekstra