Klacht: Waar blijft mijn bril???

op 20 september 2016 over EYelove in de categorie Internetshops - Brillen en lenzen

17 augustus een bril gekocht bij eyelove en tot de dag van vandaag niets ontvangen. Geen mail niets. Zelf contact opgenomen, bleek mijn bril kwijt te zijn geraakt en zouden ze een nieuwe laten maken. Weer gebeld waar deze dan wel niet blijft en ook daar konden ze niet veel over vertellen dan dat het waarschijnlijk al onderweg was. Inmiddels dus 5 weken verder. En je moet er bij hun zelf dus achteraan heb ik begrepen. Eyelove laat niets van zich horen. Ik had voor een paar tientjes meer bij EYEWISH OF PEARL een bril kunnen kopen waarbij je er nog een gratis bij krijgt en binnen een week geleverd!! ik zou graag mijn geld terug krijgen of de bril en de helft van mijn geld want dit is absurd!

volledige bedrag terug of bril+ de helft van het bedrag

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EYelove over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EYelove in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EYelove een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EYelove

Heeft op 20 september 2016 om 17:58 geantwoord

Met de sluiting van het filiaal is inderdaad de bril van mevrouw kwijt geraakt. Heel vervelend, maar we hebben direct een nieuwe bril voor mevrouw besteld. We streven er altijd naar een bril binnen 14 dagen te leveren en helaas is het zo dat we met deze bril op 15 dagen zitten nu. Het toeval wil dat de bril van mevrouw morgen in onze Eyelove winkel te Heemskerk wordt geleverd. Voor de lange wachttijd en het ongemak zullen we mevrouw een voucher toesturen die haar 50% korting geeft op een volgende bril van Eyelove. We hopen hiermee de klacht naar tevredenheid opgelost te hebben.

Heeft op 21 september 2016 om 11:10 geantwoord

Ik wil geen voucher voor een korting op een volgende bril, want die zal ik waarschijnlijk niet bij jullie kopen, ik wil de helft korting op deze bril. Of het aankoopbedrag terug.

Bericht van EYelove

2 maanden geleden - Wij hebben de bril met 15 dagen geleverd. mevrouw kan hem ophalen in de winkel. Omdat de bril één dag later is geleverd dan de 14 dagen is dit geen reden voor een retourbetaling. maar omdat we het zeer vervelend vinden hebben we uit coulance een voucher gestuurd voor een volgende bril of zonnebril bijvoorbeeld. De voucher is niet persoonsgebonden en kan mevrouw dus ook nog cadeau doen aan iemand anders. Met vriendelijke groet, Team Eyelovebrillen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saar26