Klacht: Waar blijft de bus

op 27 februari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste S frints, Oei, dat moet niet prettig zijn geweest om zo lang te wachten. Hopelijk hadden jullie het wel gezellig. Om uit te zoeken hoe het kon dat er geen bus kwam, heb ik nog wel wat extra informatie van je nodig. Kun je me aangeven: - bij welke halte je stond; - met welke buslijn je wilden reizen; - in welke richting je wilden reizen. Graag hoor ik nog van je. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht S frints

1 jaar geleden - Het betrof bus Maastricht naar Gulpen-Aken (Qlijn 350 - Nachtlijn N50). Eerst van 23.45 uur tot 12.30 uur op de Wilhelminasingel (hoek Stationsstraat) gestaan en toen naar Centraal trein-busstation gelopen en daar nog gewacht tot 1.30 uur. Toen taxi gepakt vanaf de Wilhelminasingel tot thuis (40 euro ritje tot Cadier en Keer). Dit alles terwijl ik al een dagretourticket bus had gekocht! Al met al niet fijn. +/- 10p schoolgaande jeugd stond ook even lang te wachten met boze ouders aan de telefoon over waar ze bleven... NB online niets van informatie te vinden...m.n. over of er waar en wanneer er wel een nachtbus reeds richting margraten - gulpen ging.

Arriva

Heeft op 28 februari 2017 om 10:07 geantwoord

Beste,

Bedankt voor de toelichting. Helaas kan ik in het volgsysteem van de bus niet meer ontdekken waarom de bus niet heeft gereden. Ik heb je klacht daarom intern doorgestuurd naar de betreffende regio zodat de situatie besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd! Hopelijk ervaren jullie het in de toekomst niet nogmaals!

^MR
Webcareteam Arriva

Heeft op 28 februari 2017 om 13:18 geantwoord

Dit is geen klachtenafhandeling zoals het hoort. Ik voel me niet serieus genomen. Uw oplossing is geen oplossing voor mij.
Ik ga er vanuit dat arriva deze klacht serieus opneemt en nagaat hoe het zat die avond-nacht in maastricht. Ik hoor nog van u.
MVG

Alle klachten die gemeld zijn door S frints