Klacht: waar blijft de bestelling?

op 13 januari 2014 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 januari 2014 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

13-01-2014 Door een sorteerfout bij Selektvracht is het niet afgeleverd en gaat het pakket retour naar ons magazijn. Het is opnieuw besteld met aflevering dinsdag 14 januari.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam
wehkamp.nl

Alle klachten die gemeld zijn door van hamersveld-wilner