Klacht: Vuurwerk kopen 14 jaar

Lars aikema op 20 december 2019 over Aldi in de categorie Supermarkten

Ik loop de Aldi binnen en wil vuurwerk kopen heb alles bij me ID Pinpas en ben ouder dan 14 jaar en ik loop naar de kassa en ze zeggen sorry ik mag geen vuurwerk aan je verkopen om de je broertje hier in de winkelloopt terwijl ik die jongen niet eens kende en vuurwerk voor me zelf haalde. Dus ik krijg het niet mee. Ik kom later terug om het opnieuw te halen en nu met mij moeder ik krijg het dan wel mee en we vragen waroom ik het net niet mee kregen de reden was dat ze je niet kunnen vertrouwen op je wordt ik vind dat best triest als je niet wordt vertrouwt . En de regels is toch 14 dus laat mij gewoon die vuurwerk halen!

Wanneer ik gewoon de winkel in kan lopen en me vuurwerk kan kopen als ik me ID bij me heb en ik gewoon vertrouwd wordt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Aldi

Heeft op 09 februari 2021 om 14:23 geantwoord

Beste klant,

ALDI is sinds september 2020 actief op Klacht.nl. De klacht die u hier hebt ingediend, is gedateerd of via een ander kanaal opgelost. Wij zullen deze klacht daarom afsluiten en als opgelost beschouwen. Mocht u nog vragen hebben of verder geholpen willen worden met uw klacht, neem dan contact op via [email protected]

ALDI Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Lars aikema