Klacht: vul die vakken vakker

op 06 september 2015 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Iedere keer als je bij de jumbo in zutphen komt is alle vakken leeg en vraag je na een artikel en moet je om 5uur weer komen danhebben ze het kom. je om 5uur dan zeggen ze we hebben
het niet terwijl. ze zon raar apparaat heb scannen ze in en zeggen dan staat in hetmagezijn maar we gaan om 5uur inpakken
dan kom je om 5uur en ik vraag om dat producht zeggen ze kei hard hebben we niet moet je die werknemers aan spreken dat een colega heeft gescand dat het er is wordt er moe van laat de mensen gewoon voor niks komen ik heb nog nooit zon onvriendelijk personeel gezien als in zutphen en dat is nog niet alles alle schappen zijn leeg wordt overdag niet bij gevuld .dat wordt wat met de kerst dan hebben ze ook niks vind het geen fijne winkel bij alberthein is het veel fijner da vullen ze de hele dag bij en hebben jullie geen andere actie dan vierde in de rij heb vaak gestaan als vierde in de rij kreeg nooit gratis boodschapen wordt er ziek van bedenk wat anders veel mensen klagen hier over dus bij deze wou ik dit kwijt jumbo is niet de beste sory dat ik dit moet zeggen tegen jullie alberthijn of coop zijn fijne winkels

Als ze de hel dag bij vullen en vierde uit de rij weg halen en niet dat je een week op het product wacht

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marita1965