Klacht: Vuil Hotel

op 24 augustus 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Helaas moesten wij constateren dat het 4 sterren Hotel Metropol te Macedonie niet schoon was bij aankomst en ook de dagen daarop niet schoongemaakt werd.
Wij constateerde : haren in het bad, stof op de versierranden boven ons bed, loszittende wc bril, mieren op de vloer, waterplekken op het bed, scheuren in het plafond, kapot beddengoed, versleten handdoeken, schimmel in de badkamer, afbladderend verf ook in de badkamer en vuile ramen. Buiten het vuile hotel hebben wij ook te maken gehad met een vetraging van 2 uur op de heenweg en ook nog eens een eerder vertrek van 4 uur op de terugweg. Dit heeft voor ons betekend dat dag 1 nagenoeg voorbij was, en de dag terug ook.

Controle in dit hotel zodat deze tekortkomingen door uw organisatie ook geconstateerd kunnen worden. En een financiele tegemoetkoming in ons ongerief. Ons lijkt 10 procent teruggave van de reissom billijk.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door flipperflapper