Klacht: Stoeldoppen ontbreken bij de geleverde stoelen

MarjonDV op 10 juli 2018 over VTwonen in de categorie Internetshops - Interieur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin juni stoelen besteld bij VT wonen. Bij levering bleek dat er van 1 stoel de stoeldoppen ontbraken, waardoor de stoel niet in gebruik kon worden genomen. Direct telefonisch gemeld. Aan de telefoon een zeer ongeïnteresseerde mevrouw die het allemaal zuchtend aanhoorde. Ze was absoluut niet proactief of servicegericht. Ik heb al diverse mailtjes gestuurd maar helaas geen reactie. Pas toen ik via Facebook een melding gaf via chatbericht kreeg ik antwoord. Er is toegezegd dat ik afgelopen week iets zou horen maar helaas weer niks! Ik wilde direct de stoel al omruilen maar er werd aangegeven dat dit nog langer ging duren. Dit is dus zeker niet het geval. Ik verbaas mij oprecht over deze zeer slechte communicatie en service van een bedrijf als VT Wonen.

Gewenste Oplossing:

Als de ontbrekende stoeldoppen worden geleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over VTwonen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over VTwonen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door