Klacht: vrouwglossy

op 17 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 september 2016 om 11:48 geantwoord

Geachte mevrouw Van de Ven,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de aanmelding voor de glossy VROUW u niet gelukt is en u ook geen krant heeft ontvangen op het tijdelijk adres.

Onze excuses voor het ongemak.

De aanmelding kunt u doen via de volgende link https://abonnementen.telegraaf.nl/order/l/lander/059V?utm_source=LA&utm_medium=straat&utm_campaign=gratisvrouwbijLA.

Nadat u alle verplichte velden heeft ingevuld, dient u ook op de volgende pagina akkoord te gaan met de algemene voorwaarden.

Wat betreft de niet bezorgde kranten, krijgt u deze van ons gecompenseerd door uw betaalperiode te verlengen met hetzelfde aantal dagen.

Mocht u in het vervolg wederom problemen ervaren met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden zodat wij sneller actie kunnen ondernemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 088-8248242.

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door abmven