Klacht: Vrouw

op 09 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 11 juli 2016 om 11:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Nijboer,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft al drie weken geen bijlage Vrouw ontvangen te hebben.

Excuses voor dit ongemak.

Wij sturen u de Vrouw van afgelopen vrijdag na.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks aan ons door te geven. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen.

Het doorgeven van een bezorgklacht kunt u doen via telefoonnummer: 088-824 8241 of via https://mijnmedia.nl/bezorging.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,
MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Geria