Klacht: VROUW

op 08 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 08 juli 2016 om 12:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Does,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te vernemen dat u De Telegraaf heeft ontvangen zonder de bijlage VROUW.

Wij hebben uw klacht vermeld en zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen.

De ontbrekende bijlage VROUW zenden wij u toe per post. Deze mag u binnen een week tegemoet zien.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door klant50