Klacht: Vroegtijdig sluiten van de deuren van de trein, terwijl reiziger nog niet binnen is.

op 11 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op dinsdag 6 september vertrok ik samen met mijn man en onze fietsen met volle bepakking van station Den Haag om 9.22 uur naar Roermond.
We zaten helemaal voorin en op station Eindhoven stapten we over op de trein naar Roermond. We stapten ook daar voorin in, maar terwijl ik pas half op de treden van de trein stond, sloten de deur en kreeg ik de zware fiets en de deur tegen me aan.
Ik was erg geschrokken en toen de conducteur even later de plaatsbewijzen kwam controleren, vroegen we hoe het kon gebeuren. Hij zei niets gezien te hebben,.
Het maakte geen excuses, vroeg niet of ik me geblesseerd had en was kortom niet klantvriendelijk.
Inmiddels heb ik twee blauwe heupen .

De betreffende conducteur dient op zijn gedrag aangesproken te worden.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 oktober 2016 om 08:04 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door horstkellendonk@hotmail.com