Klacht: Vroegtijdig inlossen op hypotheek middels beleggings en obligatie deel

trudie59 op 20 februari 2015 over ING in de categorie Banken

Jaren geleden hebben mijn echtgenote en ik een Postbank hypotheek afgesloten zgn meerwaarde hypotheek en eigen geld gestort. Deze bedragen zijn op dit moment voldoende gestegen en willen wij deze aandelen en obligaties verzilveren om de hypotheek af te lossen.
Na twee maal gebeld te hebben niets wijzer geworden omdat dit volgens ing niet kan voordat ik eerst zelf het gehele bedrag uit eigen middelen dien af te lossen en dat pas daarna de aandelen verkocht kunnen worden.
Ik heb getracht uit te leggen dat de aandelen welke ing nu heeft mijn eigen geld zijn en wij geen miljonairs zijn.
Ik moet nu volgens ing mijn hypotheek omzetten alvorens zij mijn aandelen kunnen verzilveren wat ook weer geld kost.
Wij weten het nu niet meer en de dame die ons al twee maal te woord heeft gestaan is heel erg onbeschoft geweest vandaar dat ik bij het laatste gesprek haar heb weggedrukt

Ik ben pas tevreden als wij geholpen worden middels goed advies en klantvriendelijke medewerker en het geldbedrag is afgelost aan de hypotheek het is notabene ons eigen geld waar wij jaarlijks belasting over moeten betalen maar waar ing nu over beschikt en al het mogelijke aan doet om dit voor hen vast te houden.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 23 februari 2015 om 09:00 geantwoord

Hallo Joop,

Jammer om te horen dat je onbeschoft te woord bent gestaan. Dat is zeker niet de bedoeling. Excuses hiervoor.

Ik kan je helaas niet helpen met je vraag over het aflossen van de Hypotheek. Als je via de volgende link je telefoonnummer invult, dan belt een gespecialiseerde medewerker je terug. De link is: http://bit.ly/ylF4MT

Groet,

Dorien
ING Webcare Team | ing.nl/webcare

Alle klachten die gemeld zijn door